Het vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Kim Elderen - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Kim Elderen - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 November 2010 | Nederland, Best

Morgen is het dan zo ver.... Vrijwilligers werk in Kameroen. Ik ben erg zenuwachtig hoe het allemaal zal gaan lopen. Het is toch wel even wat anders dan vorig jaar samen met Marion. Begin nu steeds meer te beseffen dat een jaar toch wel lang is. Gelukkig word ik in Januari vergezelt door Veerle en Jessica, ik zal hen gaan begeleiden tijdens hun stage in de Ejed Clinic. In april zullen Bart en smam mij komen opzoeken en dan kan ik eindelijk echt laten zien wat ik daar doe!
Maar voordat ik me daar op ga richten is het vandaag nog even een dag van afscheid nemen. Heb gisteren gedag gezegt van iedereen van Starrplanet (na een geweldige show gedanst te hebben samen). Wil ook iedereen bedanken die naar mij en Niek zijn komen kijken, super gaaf! Nog een speciale thanks aan mijn vriendinnetjes (de meidengroep). Meiden, jullie hebben me echt een topafscheid gegeven! Ga jullie ontzettend missen! Ook wil ik hierbij Bart, spap, smam en Niek bedanken voor de support. :)

Mijn posadres in Kameroen:
EJED Medical Foundation
Kim van Elderen
Buea Road - Kumba
P.O. Box 343
Kumba, SWP
Cameroon, West Africa

Mijn telefoonnummer:
00237 76287573

Het ophalen van geld voor de Ejed Clinic en Mahdi's Orphanage gaat erg goed. Maar donaties zijn nog altijd welkom.
Dit kan op rekeningnummer:
1473.85.016 tnv. K.J.M. van Elderen

Eind deze week zal ik mijn eerste verhaal op de site plaatsen!
Heel veel liefs,
Kim a.k.a. Ntube

ps. Bart gaat 2 december voor 10 weken naar Costa Rica om daar spaans te gaan studeren en ook hij gaat een site bijhouden: bartstuve.waarbenjij.nu Lieverd, super veel suc6! xx

  • 15 November 2010 - 15:55

    Bart:

    Ik ben gewoon super trots op je!!! Jij gaat het helemaal maken daar! Nog ff een dagje lekker samen genieten en dan het avontuur aangaan! Heerlijk!!! Geniet ervan lieverd en maak er iets moois van! We keep in touch! Dikke kus xxxx (l)

  • 15 November 2010 - 16:47

    Edith Sluiter:

    Lieve Kanjer Kim,
    ben heel blij je vlak voor vertrek nog gesproken te hebben.
    En ik heb me inmiddels aangemeld voor elk reisverlag van je. Nogmaals alle goeds en geluk daar. Op afstand toch dichtbij vrouwke, tot schrijfs met heel veel lieve pootjes, hoefjes en salutekus van Aylin, Bambi, Bouelle, Hans en mij

  • 15 November 2010 - 17:09

    Pa:

    Kim ik zal je missen in al zijn vormen (je weet wel wat ik bedoel)ben erg trots op je dat je dit doet.
    Het was gister een geweldige show,wat waren we trots op jou en niek.
    Het zal wel stil worden in huis, jij weg, Niek op zijn flatje en dan ook nog eens 2 dec Bart weg.
    We redden ons wel hoor.
    Morgen het grote afscheid we zullen wel een traantje wegpinken ,maar ik zeg altijd HET KOMT ALLE MAAL GOED
    nou dikke kus xxx pa

  • 15 November 2010 - 18:22

    Reinder & Rita:

    Hoi Kim,

    Wij wensen jou een goede reis toe, en heel veel succes, we zullen je blijven volgen.

    dikke kus, wij
    xxxxxxxxxxx

  • 15 November 2010 - 19:16

    Marion:

    Hey Ntube,

    Heel veel plezier in Kumba. Het zal zeker anders zijn alleen nu, maar ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben. Het zal wel raar zijn je verhalen van daar te lezen, voor mij.

    Goede reis, doe ze de groetjes daar. En geniet ervan!

    Liefs xx Nange

  • 15 November 2010 - 19:31

    Perry V.d. Post:

    Hey Kimmetje,

    Ooit een dorps meisje, nu al uitgegroeid tot wereld(se)vrouw! We kijken nu al uit naar je boeiende verhalen en avonturen, veel spannender dan vorig jaar hoeft echt niet! Geniet van je tijd en ervaring in the bush en doe vooral voorzichtig.

    Vergeet ook opa's wijze woorden niet: " Ge meut ze g'rust helpe, as ze mar daar blijve, hahaha...".

    Perry v.d. Post
    (Last Generation)



  • 16 November 2010 - 00:14

    Wim Van Haaren:

    Kim, a hope se yu go nak tori fo Kumba sote... People go tok se: na hu dis woman whe i de wayt so an who di tok pidgin fo die way whe wi de tok-am. Kim, je docent pidgin (òòk uit Best, jeweetwel, die buurman van Bart van vroeger) wenst je heel, heel veel succes in Kameroen en op de Ejed Clinic. Doe Gilbert en Esther a.j.b. de hartelijke groeten van ons. Fijn dat Bart en je moeder je in april komen opzoeken. Kim, ik ben jaloers op je! Ik mis Kameroen elke dag. Jij gaat het nu weer beleven. Ik zal vaak aan je denken!
    Heel veel lieve groeten, succes en ook sterkte in periodes van twijfel,
    Wim.

  • 16 November 2010 - 18:11

    Jessica:

    Heel veel plezier in Kameroen! Ben benieuwd hoe het weer daar is. Is het regenseizoen al over?
    Doe maar de groetjes van mij aan Dr. Gilbert.

  • 16 November 2010 - 20:28

    Tessy:

    Hee Kim!

    Goeie reis en ik ga je zeker volgen! Wel super fijn dat je de show nog mee hebt kunnen doen hè?! Wat was het GEWELDIG!!!

    Het gaat je goed meis! Good luck!

    xxx

  • 16 November 2010 - 23:45

    Mariana:

    heey meis,

    ik wil je veel succes, geluk,plezier en kracht toewensen.. dat je je snel weer thuis mag voelen.. doe voorzichtig... we contacten... dikke kus Marjaan

  • 17 November 2010 - 13:40

    Meike:

    Hee kim

    Een hele fijne tijd daar weer toegewenst.

    Groetjes uit het warme suriname, wat is dat nu al een leerzame ervaring zeg!!

  • 17 November 2010 - 14:07

    Marieke (afd Baest):

    Hey Kim,

    Heel veel succes daar in Kameroen! Probeer je site af en toe in de gaten te houden. Vind het knap van je om een jaar vrijwilligerswerk te doen daar! Maar jij kunt dat!

    Liefs Marieke

  • 17 November 2010 - 21:56

    Naomi:

    kimmetje,

    heel veel plezier en succes in kameroen. (L)

    xxxxx

  • 18 November 2010 - 14:11

    Adri:

    Hoi Kim,

    Hoorde van Bart dat je goed was aangekomen in Kameroen!
    We wensen je een fijne tijd daar en we blijven je volgen!
    Groetjes Adri.

  • 18 November 2010 - 19:30

    Ntube:

    Even gauw tussendoor.. Het nummer hierboven klopt niet want is geblokkeert. Dit is mijn nieuw nummer: 0023770928601
    Verder is alles geweldig hier, het verhaal komt snel! Liefs

  • 21 December 2010 - 12:53

    Aletha De Graaf:

    Hallo,

    Ik wil je even veel succes wensen met je werk daar. Je kent mij niet, maar ik had je moeder aan de telefoon om loten te verkopen. Ze vertelde me dit bijzondere verhaal, dus heb even gelezen hier. Zet hem op daar!

    Groeten, Aletha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

HBO-verpleegkundige en oprichtster van Stichting Needs For Children

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 266188

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2022

Kameroen, Kumba als woonplaats

10 Januari 2012 - 10 Juni 2012

Vrijwilligers werk & voor de stichting in Kameroen

16 November 2010 - 06 November 2011

Vrijwilligers werk in Kameroen

13 Januari 2009 - 10 Juni 2009

Stage in Kameroen

Landen bezocht: