Vertrek in zicht! - Reisverslag uit Best, Nederland van Kim Elderen - WaarBenJij.nu Vertrek in zicht! - Reisverslag uit Best, Nederland van Kim Elderen - WaarBenJij.nu

Vertrek in zicht!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 November 2008 | Nederland, Best

Nog maar 7 weken en dan.... zal ik voor 5 maanden vertrekken naar Kameroen --> Kumba om daar in de Ejed Clinic stage te gaan lopen.
De voorbereiding zijn in volle gang en ik zal het maar eerlijk toegeven.. ik word er GEK van. Al die verzekeringen en banken die niet mee willen werken en daarbij voor nog meer stress zorgen. Gelukkig heb vandaag mijn laatste twee spuiten gehad. Ik heb er nu in totaal 5 gehad + de mantoux test, dus mijn geweldige gele vaccinatieboekje is gereed om mee te nemen naar Afrika!
De statiebonnenactie, die vorige week is ingegaan, gaat best goed. Ben benieuwd wat ik in totaal hiermee op zal halen.. De kliniek heeft het hard nodig, dus blijf me helpen geld te verzamelen!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Kim xx

  • 24 November 2008 - 19:28

    Pa En Ma:

    Hallo Kim.
    We hebben het maar druk met jou maar we doen het met alle plezier.
    We hopen wel dat je straks zonder stress kunt vertreken dat gaat zeker lukken.We zijn de eerste met een krabbel ik hoop dat er nog velen zullen volgen.

    Groetjes Pa en Ma

  • 11 December 2008 - 10:44

    Bart:

    Hee lieverd,

    ik ben zo trots op je dat je dit allemaal gaat doen en meemaken! Ik gun het je het echt!!!
    Ik ga je natuurlijk heel erg missen, maar dat doorstaan wij samen wel!

    Hou van je!!!

  • 30 December 2008 - 15:22

    Frank & Mariel:

    Hoi Kim wij hopen dat je daar mag slagen voor je stage.
    En als je terug komt ga je wel weer salsa dansen oke.
    Nou wij wensen jouw heeel veel plezier en succes en wij gaan je volgen.
    groetjes van ons allen.xx

  • 08 Januari 2009 - 09:58

    Jiska:

    Nog een paar daagjes Kim!!

    Vind 't wel heel stoer dat je gewoon gaat, ik blijf je volgen op deze site.

    Succes met je koffers pakken en tot zaterdag!

    Liefs Jis

  • 09 Januari 2009 - 14:41

    Naomi:

    success !!

    ik hoop dat jij je stazje haalt.

    xx naomi

  • 10 Januari 2009 - 15:31

    Arie:

    veel succes in kameroen.

  • 11 Januari 2009 - 11:57

    Anke:

    Heeey meis..
    Daluk dansen, en dan issut bijna zover..
    Je reis voor 5 maanden! :D
    Kga je misse!
    Kuz

  • 12 Januari 2009 - 19:43

    Ria:

    Hoi Kim,
    Nog net voor je vertrekt: een hele goede reis gewenst en zeker ook een fijn verblijf.
    Groetjes

  • 13 Januari 2009 - 15:36

    Ingrid En Dan:

    Hoi lieverd,
    wij hopen dat de reis voorspoedig was en dat het er is zoals je gewenst hebt. Via Bart en je ouders horen we hoe alles is verlopen. Geniet van deze tijd en we laten snel weer iets van ons horen.
    dikke kus.

  • 15 Januari 2009 - 14:39

    Tessy:

    Hey Kim,

    Heb je een beetje kunnen genieten zondag van je (afscheids)show? Ik vond het in ieder geval erg leuk!
    Hopelijk is je reis goed verlopen. Ik wil je heel veel succes wensen met je stage daar!
    Succes :) en zorg niet alleen goed voor de mensen daar, maar ook voor jezelf!!

    Liefs Tessy

  • 15 Januari 2009 - 15:58

    Selma:

    hee meissie

    ik hoop dat je veilig bent aangekomen! en dat je me kaartje hebt gelezen, ik wens je erg veel stage plezier daar!
    en tot snel meissie,

    Liefs selma,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

HBO-verpleegkundige en oprichtster van Stichting Needs For Children

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 266672

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2022

Kameroen, Kumba als woonplaats

10 Januari 2012 - 10 Juni 2012

Vrijwilligers werk & voor de stichting in Kameroen

16 November 2010 - 06 November 2011

Vrijwilligers werk in Kameroen

13 Januari 2009 - 10 Juni 2009

Stage in Kameroen

Landen bezocht: